Veřejným castingem začíná nová česká reality show, jejímž cílem je ukázat divákům, jak je pivo atraktivní, že neexistuje jen jeden druh a že za každým půllitrem, je pořádný kus práce – od pěstitelů surovin až po čepování a servírování či párování s jídlem. Internetová televize Mall.tv ve spolupráci s mediálním domem Czech News Center, agenturou Starlink z komunikační skupiny Publicis Groupe, rádiem Evropa 2 a národním pivovarem Budějovický Budvar připravuje netradiční talentový pořad s názvem BeerMaster Česko, ve kterém porota zvolí prvního českého BeerMastera roku 2022.
Vítěz této reality show získá nejen možnost uvařit si vlastní pivo, ale zažije i neopakovatelný road trip po českých minipivovarech a možnost učit se od těch nejlepších v oboru. Výhra v podobě domovařičské sady a piva na celý rok zdarma je pak třešničkou na dortu.
„Soutěžící, kteří projdou castingem, čeká mimořádný letní zážitek plný atraktivních výzev. Divák se pak může těšit na souboj osobností, které chápou pivo v jeho komplexnosti. Rozhodně ale nehledáme štamgasta hospody, který jich zvládne 12 za večer,” říká Roman Buťa, kreativní producent pořadu.
„Pivo je mnohem víc, než si většina lidí myslí. Těším se, že budu moci spolupracovat s nadšenci, kteří se zajímají o pivo a něco o něm vědí (a rozhodně ne jenom o jeho vaření, ale i o jeho rozmanitosti a komplexnosti). A kteří stejně jako já už dávno chápou, že pivo je všechno jen né nuda!“, říká Aleš Dvořák, létající sládek národního pivovaru Budějovický Budvar a předseda poroty.
Finálová dvojice pak získá možnost utkat se v samotném vaření piva, jehož chuť, kvalitu zpracování i nápaditost zhodnotí porota složená z gastronomických i pivovarnických specialistů.